Garantie

Iedereen die een product koopt bij Trendex Global heeft wettelijk recht op een goed product. Dat is de wettelijke garantie (conformiteit).

Er is geen vaste wettelijke garantietermijn: je moet het product een bepaalde tijd op een normale manier kunnen gebruiken.

De duur van de garantie hangt af van het merk, de prijs en de levensduur van het product. Is er een schade al bij de levering van het product aanwezig? Dan heb je recht op vervanging.

Retour

U heeft het recht om uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst, zonder opgave van een reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief de verzendkosten.

Enkel de kosten voor retour van uw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten variëren per postbedrijf waarmee u het product terug wilt sturen. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de postbedrijf.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen.

Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via contact@trendexglobal.nl.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 7 werkdagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour is ontvangen.

 

Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact@trendexgloba.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.

Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te vermelden via het platform van de Europese Unie.

Laten Bezorgen of Zelf Ophalen

U kunt ervoor kiezen om het gewenste product te laten bezorgen of om het zelf te komen ophalen op het adres van Trendex Global.

Als u het zelf wilt komen ophalen is het aan te raden om vooraf even telefonisch contact met ons op te nemen.

Trendex Global zal de bestellingen voor ieder consument laten bezorgen door Post.nl en/of DHL. Voor meer informatie over verzendingen kunt u hier meer over lezen.